mandag 5. oktober 2009

ATALKANDAWALK.BLOGSPOT.COM ER IKKE LENGER I BRUK! JEG HAR SKIFTET TIL BLOGG.NO

søndag 4. oktober 2009

Ankommet London :-D

Yjesss, nå er vi endelig ankommet London :-) Det har vell tatt sånn ca 5 timer alt i alt . . . imorgen går turen til neal street, ifølge se og hør er det verdens kuleste shoppinggate. Vi gleder
oss:-D

hotellet, drevet av indere... B-)
Skal oppdatere dere, så stay tuned!

lørdag 3. oktober 2009

Pakke fra h & m . .



Yeey, i dag kom pakken jeg bestilte for en stund siden fra http://www.hm.com/.
Var ikke så fornøyd med alt, så endte med å sende tilbake over halvparten. (En fuskepels vest, en paljett vest og en hvit langermet topp). Men disse to plaggene beholdt jeg <3

fredag 2. oktober 2009

Dette ønsker jeg meg akkurat nå






Øverst fra venstre:
jakke fra h & m
kjole fra h & m
kjole/tunika fra topshop
fra venstre:
Lårhøye støvletter fra DNA
sko med åpen tå fra din sko
strømper fra modcloth.com
Dagens sang: colbie caillat, "faling for you"

torsdag 1. oktober 2009

Diverse skolebilderwebbbbbbb



Akkurat nå har vi naturfag O_o.... Men om ca en time er vi som har spansk ferdig for dagen :D Ettersom Christine og Mathias visstnok har "avtalt" at de skal sitte sammen i naturfag, sitter jeg her å blogger :-) What, hva er det jeg ser!? Hodene deres er begravd i boken, jeg må gå å redde de!!
Bloggessss :-)

onsdag 30. september 2009

Jenny Skavlan, bikbok



Kolleksjonen for bikbok kommer i butikk 15. oktober, den består av jumpsuits, uniform inspirerte jakker, babydoll kjoler, folrete og gjennomsiktige topper. Plaggen koster fra 200 kr til 1000 kr.
Jeg likte best playsuiten, og uniforms cardiganen!
Hva likte du best? :-)

Trend: Fløyel








h & m --> topshop --> topshop

Følg min blogg med bloglovin

tirsdag 29. september 2009

En dag med christine


Idag har christine vært med hemmatte, det har gått i: Spsie knekkebrød med bringebær syltetøy, jeg har blant annet tvunget christine til å holde hanen, ettersom hun ble angrepet av den andre hanen vi hadde, syns jeg at hun burde overvinne frykten sin! Var hun ikke flink :-)??
Vi har også jobbet med ett spansk prosjekt om kjendiser, yjess O_o . . .

Åsmund med christine sin hårbøyle. (fra gina tricot)
Var den ikke fin :-) ?
Ser du oste smørbrøet framfor Åsmund? Det er mathias sin, og gjett hva han klarte! Han stumpet i skoene sine, trynte og mast det på gulvet. Osten og skinken delte seg, han satt "det på plass igjen" og prøvde å selge det i klasserommet! Mega bitchen mathias :-)

mandag 28. september 2009

Skole O_o. . . .



Mathias, Hallvard & Åsmund

søndag 27. september 2009

3000 meter


Ja, på fredag da skal hele klassen løpe 3000 meter! Jeg = dårlig form, noe som ble bevist forige fredag da vi skulle løpe halve denne runden og jeg og Mathias havnet sist av alle, så vi er blitt enige om ta en joggetur på vardetangen på torsdag!
Prøvde å overtale mamma til å gi meg ett valgfritt plagg når vi skal til London viss jeg klarte 3 km på under 10 min, men ifølge henne var det uaktuelt. . . :(

Nå må jeg fortsette med engelsk leksen, hater at vi får lekser i helgen!

lørdag 26. september 2009

O_o . . . .



Er vel ikke vanskelig å merke at jeg gleder meg til LONDON!? Når jeg i tillegg skal reise med schøningen der oppe, ja da blir det bra :-D (du fikk en krone på hodet, idontknowwhy*)

tirsdag 22. september 2009

London !!!


Yes, du leste riktig. Er ikke 100 % sikkert, men når min mor er positiv til det, og faren hennes er positiv til det da øker sjansene betraktelig :-D Yeey, du og jeg i london malie :-) ( www.maliee.blogg.no )
Alt fra topshop