
Ja, på fredag da skal hele klassen løpe 3000 meter! Jeg = dårlig form, noe som ble bevist forige fredag da vi skulle løpe halve denne runden og jeg og Mathias havnet sist av alle, så vi er blitt enige om ta en joggetur på vardetangen på torsdag!
Prøvde å overtale mamma til å gi meg ett valgfritt plagg når vi skal til London viss jeg klarte 3 km på under 10 min, men ifølge henne var det uaktuelt. . . :(
Nå må jeg fortsette med engelsk leksen, hater at vi får lekser i helgen!